dimarts, 8 de setembre del 2020

Bones companyies II

Salut internautes,

Segona entrega del post en forma de trilogia dels llibres que ens faran passar bones estones aquesta tardor. He de dir que l'ordre escollit obeeix tan sols, en el moment que vaig reunir prou informació de cada llibre per poder recomanar-vos-els, convençut, que son bons llibres; bones companyies. 

En resum, els llibres que en aquests moments voldria tenir a prop. Amb els que viatjaria i en parlaria a qualsevol racó del planeta.

Com sempre, quan entreu en aquesta ressenya, si feu clic les lletres en color podeu accedir a la informació que s'amaga darrera de cada títol.

Cinc més:






demà més. 😉

Fins aviat,
Jordi

1 comentari:

  1. El Marc Pastor és probable que el llegeixi algun dia, he estat a punt de comprar-lo algun cop, però ara en tinc un altre de seu en el punt de mira. Irene Solà em va decebre, no vaig connectar amb el llibre, i mira que la majoria de gent en parla meravelles, a mi no em va dir res. Marta Orriols vindrà a casa en el mateix moment que estigui disponible a les llibreries, si no és que puc aconseguir-lo abans.

    Els altres dos no els tinc previstos, Pagès i Jordà m'agrada, però vaig veure que aquest no era ficció i al final no el vaig agafar. Encara en tinc un d'antic seu a casa que fa molt temps que agafa pols.

    ResponElimina