dissabte, 12 de febrer del 2011

En el punt de mira. Dickens, Maria Carme Roca i Jordi Molist.

Salut internautes,

Quan encara no he exhaurit les últimes pàgines del llibre d'Umberto Eco, ja tinc uns quants llibres en el punt de mira per continuar amb el plaer de la lectura.
El primer és un clàssic entre els clàssics considerat al llarg de la història per nombrosos crítics com una de les obres mestres de la literatura anglesa i que va ser la primera novel·la publicada per entregues l'any 1837 de Charles Dickens. Em refereixo a "Els paper pòstums del Club de Pickwick". El segon és "Escollida pels Déus" de Maria Carme Roca, la mateixa escriptora ha escrit novel·les mítiques com "Barcino", "Les dones de Jaume I" o "El Monestir proscrit"  i el tercer seria "Promet-me que seràs lliure" de Jordi Molist, un altre gran escriptor de casa nostra autor de llibres de gran èxit com "La Reina oculta" o "L'anell" traduït en més de 20 llengües.

En fí, com que encara tinc una mica de temps abans no m'acabi de llegir "El cementiri de Praga" m'ho acabaré de rumiar o potser faré anar tots tres llibres alhora. No ho sé, què en penseu?
Fins aviat,
Jordi



0 comments:

Publica un comentari a l'entrada