dimarts, 16 de juny del 2009

Barcino - Maria Carme Roca

La Colònia Faventia Iulia Augusta Paterna Barcino.

Sí senyor. M'ha agradat. De fet, un dels meus llibreters de confiança de la meva vila, ja m'ho va dir quan el vaig comprar.
És un gran llibre que de seguida se't fa curt. Les seves 331 pàgines de lectura agradable, aconsegueixen de seguida atrapar-te en la vida de Luci Minici Natal Quadroni Ver, el primer català que va guanyar l'any 129 una perillosa cursa de quàdrigues en la 227 olimpiada.

A part de la trama encisadora, Barcino ens retorna a la Barcelona romana i ens descobreix els diferents vestigis de la història que encara es poden trobar, avui en dia, a la bella ciutat natal del nostre personatge.
En resum, que aquest llibre vingués a parar a les meves mans va ser una gran sort, però encara ha estat millor llegir-lo. En dos paraules "he disfrutat".

1 comentari:

  1. Hola, perdona però em perdo una mica passejant pel blog, no acabo de trobar massa be les entrades. Ara he decobert que tu ja havies llegir Barcino.
    Fins aviat

    ResponElimina