diumenge, 15 d’agost del 2010

La meva lectura de l'estiu: ANGELOLOGY

Dissabte a la tarda vaig anar a la llibreria GAVINA de Palamós sota un cel amenaçador de pluja i amb l'esperança que la tempesta aguantés una parell d'hores. Volia poder fer la meva excursió (compulsiva) sense mullar-me i comprar el llibre de la Danielle Trussoni. Només aparcar el cotxe van començar a caure les primeres gotes. No vaig canviat d'opinió i vaig continuar impertorbable, amb el meu ferm objectiu. A l' arribar al carrer Major, atapeït de gent aquella hora de la tarda, de cop i volta va parar de ploure com si l'escalfor corporal de la multitud provoqués l'evaporació immediata de la pluja.
La llibreria oferia un aspecte immillorable, plena de gent que buscava les darreres novetats en novel·les, mapes d'excursions de la zona, etc.
Quan em van atendre, malgrat la gent que hi havia i després de pagar el llibre, em vaig atrevir a preguntar a la llibretera què tal es venia el llibre. La llibretera em va respondre: "està sortint molt bé, tant en català com en castellà, tot i que al principi li va costar d'arrencar. Es nota el boca-orella que comença a funcionar i han crescut les seves ventes".
Em van agradar molt aquestes paraules perquè confesso que jo també estava una mica reticent per comprar el llibre. Els comentaris que he anat seguint i el fet que a aquest llibre el situïn a mig camí del "Codi Davinci" i "El nom de la rosa", em va acabar de convèncer per comprar-lo.
Ara porto 60 pàgines llegides i no em decep. Promet molt i crec que serà un dels best sellers d'aquest 2010.

Fins aviat,

JORDI

0 comments:

Publica un comentari a l'entrada