dissabte, 8 d’agost del 2009

Stieg Larsson. Millenium - 1, Millenium - 2.

Hola Internautes,

Ho confesso: em feia una certa recança començar la saga de Millennium. En part, perquè sempre he pensat que la gran revolada que anava assolint la venda dels llibres setmana darrera setmana, era deguda, en bona mesura, a la influència mediàtica a la que ens veiem bombardejats per tots els mitjans. I també, perquè sempre he defensat la idea que darrera dels llibres d'en Larsson, hi havia vida d'altres autors, que sense tenir tant ressò mediàtic, segur que havien publicat llibres tant o més bons que els de la trilogia de Millennium.

M'equivocava? Sí i no. M'explico.

En primer lloc, vaig endinsar-me en la trilogia gràcies a l'oportunitat que vaig tenir el juliol de veure la pel·lícula del primer llibre: "Els homes que no estimaven les dones". Per mi era una prova definitiva de si avançaria en la seva trilogia o si la desterraria de les meves futures lectures. El resultat va ser que vaig quedar tant frapat per l'argument de la "peli", que l'endemà mateix vaig anar a comprar-me el segon llibre: "La noia que somniava un llumí i un bidó de gasolina". Estava atrapat!

Ara estic acabant el segon llibre i ja estic desitjant anar a buscar el tercer, jejeje: "La reina al palau dels corrents d'aire".

En segon lloc, abans de caure a la xarxa d'en Larsson, he llegit i descobert autors i llibres que fan que no m'empanedeixi de la meva tardança en llegir els llibres de l'Stieg Larrsson, doncs he disfrutat molt també amb aquests altres autors, els quals podeu veure en els posts anteriors d'aquest blog.

Per tant, sigui com sigui, si sou dels que us heu reservat les vacances de l'estiu per llegir algun dels libres de l'Stieg Larsson, heu fet una bona tria. Segur que disfrutareu tant com jo.

Fins aviat,

JORDI

0 comments:

Publica un comentari a l'entrada