divendres, 20 de juliol del 2018

Literatura des del minut zero - Jordi Policarp

Presentació als alumnes de l'aula de lletres de Girona. Estiu del 2018

Quan tenia cinquanta-tres anys em vaig apuntar per primera vegada a un curs  impartit per  l’IstitutoSacerdos ubicat a la Via degli Aldobrandeschi de la immortal ciutat romana. El nom del curs...“Curso de Exorcismo y Oración de liberación”.

He hagut d'assistir a tres edicions diferents del mateix curs -la darrera aquest mes d'abril del 2018- per rebre els coneixements i les experiències necessàries, per practicar amb total seguretat la remoció demoníaca i el sanament de les persones posseïdes pel mal, altrament dit maligne.


Per aquest motiu, he viatjat molt durant una bona pila d'anys per molts indrets de Catalunya, posant en pràctica els coneixements i les experiències rebudes. Les estadístiques actuals diuen que com a mínim un 1% de les persones que ens envolten, han estat a prop del maligne en alguna ocasió de la seva vida. I la meitat d'aquest u per cent, ha cedit o ha estat sota la influència directa del dimoni, que rep diversos noms segons la simptomatologia que la persona posseïda manifesta externament.

El motiu pel qual m'he apuntat en aquest curs accelerat d'escriptura de viatges és per dibuixar en paraules totes aquelles sensacions que han quedat impregnades en la meva retina i que necessiten ser explicades sobre paper, abans no abandoni aquest món.

Sóc, alt, guapo, atractiu, extravertit, amant de la bona cuina, curiós per naturalesa i m'agrada la literatura des del minut zero sempre que tinc ocasió d'iniciar un escrit. Per exemple... aquest. 

Salut Internautes,
Jordi

0 comments:

Publica un comentari a l'entrada