dimarts, 17 d’abril del 2018

Els recomanats del Sant Jordi 2018 des del meu celler particular.

Salut internautes,

Com cada any i a petició de molts seguidors, lectors, blogaires i amics us deixo un llistat dels llibres que recomanaria a ulls clucs per aquest Sant Jordi 2018. 
En aquesta selecció personal, hi trobareu de diferents temàtiques, per diferents públics. Això és així perquè no m'agrada encasellar-me i, posar barreres en lloc i menys a la bona literatura que es fa en  català. 
Darrera de grans llibres, hi ha grans escriptors. Darrera de grans escriptors hi ha molta Cultura en majúscules. I darrera de la gran cultura hi ha un gran país, amb un gran esperit, que és el nostre. 
Trieu, remeneu i gaudiu-ne amb qualsevol dels llibres proposats. Tots tenen aquella part de misteri o d'encanteri que ens farà emocionar, sobretot si sabeu extreure la part bona que s'hi amaga darrera de les seves pàgines. 

Bona Diada.


 Per ordre alfabètic:
01.- Ciutat d'aigua
02.- El temps de les cireres
03.- Els Romanents
04.- Fer-se totes les il·lusions possibles
05.- Flor salvatge
06.- Jo vaig matar a Franco
07.- La bruixa
08.- La censura invisible
09.- La dona a la finestra (AJ Finn)
10.- La dona a la finestra (Vicenç Villatoro)
11.- La força del destí
12.- La llibreria
13.- La terra maleïda
14.- Les vuit muntanyes
15.- Moriria per tu
16.- No deixis de mirar al cel
17.- Nosaltres dos
18.- Origen
19.- Por
20.- Preqüela
21.- Quan érem els peripatètics
22.- Solenoide
23.- Tots els contes

Per saber-ne més sobre ells, no us oblideu de clicar sobre l'enllaç.

Fins aviat,
Jordi

2 comentaris:

  1. Només n'he llegit dos d'aquesta llista: 'La llibreria', que no està malament, i 'No deixis de mirar el cel' que, sentint-ho molt, sí que està malament.

    De la resta només em desperta interès 'Solenoide', però de moment no m'hi he atrevit, i potser algun dia a la vida, d'aquí a força temps, llegiré 'Origen'.

    ResponElimina