divendres, 13 de juny del 2008

La ciutat sense temps

Aquest és un llibre que no tenia pensat triar quan vaig anar el passat dia 8 de juny a la meva llibreria predilecta de Palafrugell.

Sovint em deixo seduir pel contingut, les crítiques o les vibracions que m'inspira un llibre quan el tinc a les mans. El fet és que per una d'aquelles raons que no sabria ben bé explicar (ja sigui pels mapes detallats o perquè situa l'acció a la meva ciutat natal) em vaig trobar amb un nou llibre disposat a deixar que em sorprengués.

Val a dir que ara, quan em trobo a la meitat del llibre, ja el considero una peça fonamental per tots aquells que volem conèixer d'una vegada per totes com era la Barcelona antiga amb les seves muralles, i l'evolució que ha sofert al llarg del temps, i per tots aquells als que ens agraden les trames d'intriga i misteris sorgits de les batalles d'entre el bé i el mal.

El llibre no podria arribar en un altre moment més precís, després de haver gaudit de la lectura de "L'Ombra del Vent" i "El Joc de l'Àngel", en les quals fa constant referència a la ciutat comtal.

El llibre enganxa des de un bon començament i he de dir que no m'enpenedeixo de la meva tria una mica a cegues.

Molt recomanable.

0 comments:

Publica un comentari a l'entrada