dijous, 19 de juny del 2008

Angels i Dimonis de Dan Brown

Ens trobem en la que va ser la seva segona novel·la segons l’ordre en que varen ser escrites.

Així primer va ser "La Fortalesa Digital" l’any 1996, en segon lloc "Àngels i Dimonis" l’any 2000, després "El gran Engany" l’any 2001 i finalment "El Codi da Vinci" l’any 2003, la qual, com ja és sabut per la gran majoria dels lectors, ha estat un gran èxit internacional dins i fora d'Europa.

Confesso que jo també vaig conèixer Dan Brown per la seva última novel·la escrita, i que em vaig interessar per altres obres d’aquest autor fruït de la impressió que em va causar "El Codi da Vinci".

Però tot i així, estic orgullós de dir-vos que es tracta d’una novel·la, tan apassionant i sorprenent que no té res a envejar a la que gairebé tots hem llegit.
La seva trama i l’estil del seu autor, estic segur, que us enganxaran i us sorprendran fins al final del llibre.
No és gens estrany que actualment s’estiguin plantejant (malgrat les reticències de l' església catòlica) fer la pel·lícula per la gran pantalla així com varen fer anteriorment amb “El Codi da Vinci”.

En resum: una altra obra mestra de Dan Brown.

1 comentari:

  1. Realment "El codi da vinci" va ser una obra genial. La de "angels i dimonis" també esta molt be. En quant a la resta... estan bé, però no a l'alçada dels dos primers.
    Per cert, he sentit que s'organitzen voltes a París, sobre els llocs que apareixen en el llibre (Roseline...). La veritat es que si hi vaig ho faré per el meu compte!

    ResponElimina